Display-mainonta
Display- eli bannerimainonta on tehokas työkalu lisämyynnin edistämisessä nykyisten asiakkaiden keskuudessa.
Display-mainonta on erinomainen valinta, kun tavoitteena on lisätä yrityksen, tuotteen tai brändin tunnettuutta, kiinnittää kohderyhmän huomio tai lanseerata uusia tuotteita ja palveluita markkinoille. Tämä mainosmuoto sopii erityisesti silloin, kun haluat tavoittaa juuri tietyn, otollisen yleisön. Lisäksi display- eli bannerimainonta on tehokas työkalu lisämyynnin edistämisessä nykyisten asiakkaiden keskuudessa.
Kiinteät kuvamainokset, jotka sijoitetaan verkkosivustoille strategisiin paikkoihin. Bannerit ovat yksi yleisimmistä ja tehokkaimmista tavoista lisätä brändisi näkyvyyttä.
Natiivimainokset
Mainokset, jotka sulautuvat luontevasti verkkosivustojen sisältöön, tarjoten käyttäjäystävällisen ja häiritsemättömän kokemuksen.